dinsdag 21 juli 2015

Een zakje

Naast kaartjes maken is het net zo leuk om doosjes en tasjes en zakjes te maken. Deze keer heb ik ter grote van een standaard A2 kaart een zakje gemaakt. Er is bij Stampin' Up! een snijmal te koop genaamd Mini Treat Bag. Deze is iets kleiner dan een A2 kaart. Bij deze snijmal zitten nog allerlei extra's op bv. een labeltje te maken, mooie randjes met hartjes enz te stansen. Heb je interesse, kijk hier op mijn blog in de catalogus op pagina 171.
Aangezien ik deze snijmal (nog) niet heb, maak ik er zelf maar 1. Dit is makkelijk te doen met de Simply Scored Scoring Tool. Deze is in inches, maar er is een inlegplaat verkrijgbaar in centimeters. Ook de Stampin' Trimmer is er geschikt voor. Hier staan zowel de inches als de centimeters op.
Deze zijn allemaal te bestellen via mij, met als al het andere in de catalogus. Dit kan via autumnstampin@gmail.com



Gebruikte Materialen:
Cardstock: Mint Macaron, Verry Vanilla
Inkpad: Mint macaron, Tip top Taupe, Cucumber Crush, Soft Sky, Delightful Dyon
Stempels: Awesomely Artistic, Petite Petals
Pons: Petite Petals

Geen opmerkingen:

Een reactie posten