woensdag 13 mei 2015

Waar haal je inspiratie vandaan?

Inspiratie kun je uit veel dingen halen. Een mooie bloem, een foto of youtube. Maar zo af en toe haal ik inspiratie uit reclame, ja je leest het goed. Reclame! De meeste vrouwen kennen Yves Rocher wel. Schoonheidsproducten in allerlei soorten. Elke keer als ik post krijg, dan ben ik benieuwd wat er nu weer aan leuks inzit. Vaak krijg je een aanbieding en dan moet je een stickertje plakken. Of je moet een zakje lostrekken of een geperforeerd rondje ergens uithalen. Zo ook voor een paar weken terug. Leuke aanbieding en wat moest ik doen? Een reepje papier, dubbelgevouwen van een ander stukje papier halen. Dit zat vast met kleine stukjes magneet. En zo kwam ik op een idee.

Het idee om een boekenlegger te maken. Eigenlijk heel handig, plat en valt niet uit je boek ( dit heb ik gecontroleerd door met het boek te schudden). Dus hier mijn versie van wat eigenlijk een stuk reclame was.






















Gebruikte materialen:

Cardstock: Whisper White
Inktpad: Crumb Cake, Perfect Plumb, Soft Sky, Early Espresso
Stempel: Basic Butterfly, The Open Sea







Geen opmerkingen:

Een reactie posten