woensdag 27 mei 2015

Verschillende projecten door elkaar

Af en toe ( lees heel vaak) lopen bij mij de projecten door elkaar. Dan begin ik aan 1 ding en ga door met iets anders, omdat ik met het ene op dat moment niet verder kan. Later heb ik vaak wel weer inspiratie en kan dan verder. Zo gebeurd het wel eens, dat ik  achter elkaar  een aantal projecten klaar heb. Soms lijken ze op elkaar, maar kunnen ook heel erg verschillen. Zo heb ik vandaag twee verjaardagskaartjes gemaakt en een klein doosje. Het doosje is geïnspireerd op doosjes, die Sam van PootlesPapercraft  op youtube. Laat je ook inspireren.





Gebruikte Materialen;

Foto 1;
Cardstock: Whisper White, Crushed Curry
Inkpad: Crisp Cantaloupe
Dies: Hello You Thinlits Dies
Stempelset; Stamp a Bag
Dsp; Een Sale-A-Bration artikel. Niet meer verkrijgbaar

Foto 2;
Cardstock:Whisper White, Strawberry Slush
Inkpad: Memento Tuxedo Black
Dies: Balloon Framelits Dies
Stempelset: Celebrate Today
Dsp: Een Sale-A-Bration artikel. Niet meer verkrijgbaar



Foto 3 en 4:
Cardstock: Crumb Cake, Very Vanilla, Cherry Cobbler
Inkpad: Cherry Cobbler, Memento Tuxedo Black
Stempelset: Painted Pettals, Stamp a Bag
Overige: Metallic Baker's Twine goud, Circle Punch 3,5 cm, Circle Punch 3,2 cm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten