dinsdag 28 april 2015

Een ideaal hulpmiddel

Vandaag mijn bestelling ontvangen. Vooral een aantal kleuren cardstock en inkpads aangevuld, want die ben ik beetje bij beetje aan het verzamelen. Ook twee ponsen, want ook die staan op mijn verlanglijstje. En een Stampin' Scrub zat daar ook bij. En natuurlijk ook de Stampin' Mist

Toen ik met Stampin' Up! begon te verzamelen, stond de Stampin Scrub niet eens op mijn verlanglijstje. Stempels spoelde ik schoon onder de kraan. En daarna liet ik ze drogen. Maar nu ik steeds meer stempel, is het een super handig product. Een echte aanrader. Samen met de Stampin' Mist, het schoonmaakmiddel.

Zoals je op 1 van de  onderstaande kaartjes kunt zien, heb ik 1 stempel gebruikt met verschillende kleuren. En i.p.v. met water schoonmaken en drogen, heb ik de Stampin' Scrub met de Stampin' Mist gebruikt en je kunt gelijk verder met je kaartje.




Gebruiket Materialen:
Cardstock: Whisper White, Crumb Cake, Pink Pirouette, Pear Pizzazz, Wisteria Wonder
Inkpad: Pink Pirouette, Crumb Cake, Wisteria Wonder, Pear Pizzazz, Early Espresso
Overige Materialen: 1 1/4 (3,2 cm) pons, 1 3/8 (3,5 cm) pons, Stampin' Scrub,

1 opmerking: